בלוג אבטחת מידע

Burn, baby, burn

| אין תגובות

שלום וברוכים הבאים לבלוג אבטחת המידע. אתם בטח יודעים כי הרושם הראשוני נקבע בדקות הראשונות בפגישה. אשתדל לצמצם פרק זמן זה לדקה ולספר על האתר.

איך כותרת הפוסט קשורה? לא ידובר פה על פירומאניה, מזוכיזם או פולחן אל פגני, למרות שבעולם ההיי-טק ואבטחת מידע בפרט זה יכול להיות שימושי. פשוט כך נקראת השגרה בקוד של מודול הירח של אפולו 13 האחראית על שיגורו. חוץ מעובדה שמאוד מעניין לראות קוד בן יותר מארבעים שנה, האחראי על כיבוש הירח, הכותרת מתארת את ההרגשה שלי לגבי שיגור בלוג זה. ברצוני לתרום קצת מהידע והנסיון שלי ולחלוק איתכם מחשבות בעניין, כדי לקדם את התחום ועל הדרך גם לבדוק את עצמי בכתיבת בלוג.

אבל היכן הנימוסים שלי? אציג את עצמי – לאוניד יזרסקי, מהנדס תוכנה. התחלתי להתעניין באבטחת מידע במהלך התואר, ועם סיומו עברתי לתחום זה באופן מלא. את כל השאר תגלו לבד, אין פרטיות ברשת. =]

בזאת אני מצהיר על כך שלא אזכיר את הסייבר לשווא, אשתדל להפריך מיתוסים לגבי הענן ואשתמש רק במובן המקורי של המילה "האקר".

אז בינתיים אני מרגיש כמו המודול של אפולו – מוכן לשיגור על ידי לחיצה על proceed; כמו בשקט שלפני הסערה של שיחרור zero-day חדש שגיליתי; כמו סקריפט קידי שהפעיל בפעם הראשונה את LOIC. אבל בניגוד למשימה של אפולו 13, אני מקווה לא להגיע למצב ביטול הבלוג וחזרה לשגרה. אז תאחלו לי בהצלחה, תחגרו ותלחצו על "exploit"!

כתיבת תגובה

שדות חובה *.